De Geheimen Van Gezond Leven

Weight Watchers Momentum Dieet Plan

De oudere versie van Weight Watchers werkt nog steeds voor een aantal

Weight Watchers Momentum Dieet is een versie van de Weight Watchers dieetplan gemaakt in 2009. Het plan is inmiddels vervangen door nieuwere versies van Weight Watchers, met inbegrip van PointsPlus in 2012 en het huidige plan met SmartPoints en FitPoints. Maar er nog enige interesse in het Momentum programma is.


Momentum Dieet


Wat Is Weight Watchers Momentum?
Mensen die Weight Watchers Momentum volgden woonden gewicht verlies fractievergaderingen bij een lokale Weight Watchers Center.

Ze had ook de mogelijkheid het programma online te volgen. De optie van een wekelijks pass gecombineerd onlineonderdelen en per vergadering bijwonen.

Het Momentum van Weight Watchers dieetplan gericht op het stimuleren van deelnemers aan het consumeren van bepaalde levensmiddelen die worden beschouwd als vulling. Deze voedingsmiddelen geholpen u honger bepalen, zodat u kunt minder eten en afvallen. Het programma omvatte ook een eenvoudige methode voor het controleren van honger niveaus vóór en na de maaltijd.

Weight Watchers Momentum voedingsmiddelen
Toen u zich voor het plan van het Momentum Dieet aanmeldde, leerde u details over de levensmiddelen die worden geacht te worden te vullen. Als u het plan online gebruikt, geeft uw eet- en drinkgelegenheden tracking tool deze voedingsmiddelen met een speciaal symbool. Leden kunnen ook printen van een lijst van voedsel om te verwijzen naar vullen.

Vulling voedingsmiddelen zijn vaak levensmiddelen die meer vezels bevatten. Vezel-rijk voedsel duren langer te verteren dus dieters die ervoor deze voedingsmiddelen vaker kiezen waarschijnlijk zijn te vol en tevreden voelen voor een langere periode van tijd.

Het gevoel van tevredenheid- of verzadiging - kan helpen minder gedurende de dag eten.

Om te meten van de honger, verstrekt Weight Watchers een eenvoudige schaal vóór en na de maaltijd te gebruiken. Deze tool heeft geholpen dieters identificeren van bepaalde voedingsmiddelen of combinaties van voedingsmiddelen die helpen honger en hunkeren naar bij baai te houden.

Tracking punten op dynamiek

Net als in eerdere versies, was het bijhouden van uw eet- en drinkgelegenheden-inname een zeer belangrijk onderdeel van het plan van de Weight Watchers Momentum.

Elk voedsel of drank was een "punten" waarde toegewezen en u een opgegeven aantal totale punten werden gegeven voor elke dag. U mochten ook een aantal punten van de "reserve" te gebruiken gedurende de week.

Voor het bijhouden van uw punten, kunt u een gedrukte tijdschrift verstrekt bij Weight Watchers vergaderingen. Of zou u de online versie, waaronder een database van vele gemeenschappelijke voedsel en restaurant keuzes. Op het Momentum plan, zou u deze tools ook gebruiken voor het bijhouden van uw dagelijkse activiteit.

Weight Watchers Momentum - deed het werk?
Volgens vele dieters was het programma van Weight Watchers Momentum een veilige, betrouwbare gewicht-verlies-methode. Het verstrekt vele belangrijke gezondheid en nutritionele voordelen waaronder bevordering van dieters eten genoeg dagelijkse porties groenten, fruit en gezonde vetten. Het programma geleerd ook veranderingen in levensstijl die zijn de sleutel tot succes op lange termijn gewicht verlies, zoals gedeelte controle.

Het Momentum programma is sindsdien vervangen door nieuwere versies van Weight Watchers. Geen speciale voedingsmiddelen zijn vereist, en bijna elk type van voedsel kan worden opgenomen in het plan.

Regelmatige fysieke activiteit wordt aangemoedigd. U kunt verwachten te verliezen ongeveer één tot twee pond per week terwijl volgende Weight Watchers Momentum Dieet.

Als u lid te worden van Weight Watchers overweegt, meer informatie over wat te verwachten bij een vergadering, voors en tegens van dieet programma en de meest actuele kosten, beschikbare plannen en beoordelingen van het Weight Watchers programma.