De Geheimen Van Gezond Leven

spierreuma dieet & levensstijl tips

Leer wat u kunt doen met uw spierreuma dieet en houding te helpen reuma symptomen

Er zijn vele manieren om te verlichten van reuma, maar een van de meest effectieve is voeding. Bepaalde voedingsmiddelen hebben de macht om ontsteking verhogen terwijl andere voedingsmiddelen kunnen symptomen verminderen. Handhaven van een gezond spierreuma dieet kunnen instrumentale dus het is belangrijk om te weten wat voedingsmiddelen kunnen helpen en waarom. Hier kijkt onze spier en gezamenlijke deskundige Earle Logan welke diëten werken beste om zwelling en ontsteking terwijl het aanbieden van praktische adviezen over zelfhulp technieken tegen te gaan


spierreuma dieet


Dieet en reuma symptomen

Als u last van reuma heeft, zal u waarschijnlijk hebben keek rond en vond hele hijs zootje van informatie over hoe uw conditie met behulp van een meer natuurlijke voeding kan helpen.

De loutere vermelding van een gezonde voeding kan echter soms maken zelfs sterke mannen huiveren. Maar niet wegklikken nog - voor reuma pijn, enkel een paar eenvoudige veranderingen voor uw symptomen het verschil kunnen maken.

We weten dat er zijn bepaalde voedingsmiddelen die ontsteking en anderen te verhogen die verkleinen. De keuze is groot, dus er meer dan genoeg in een gezonde voorraadkast te voldoen aan de hartelijke eetlust-het is gewoon een kwestie van het maken van verschillende keuzes zullen.

Een gezonde spijsvertering en een verhoogde hoeveelheid vriendelijke fecale flora vermindert de zuurgraad en dus helpen gezamenlijke flexibiliteit.

Als u reuma symptomen ondervindt, profiteert u door het eten van:

Meer:
Vette vis zoals haring, makreel, zalm, tonijn of gebruik visolie supplementen.

Waarom:
Deze voedingsmiddelen bevatten oliën die een positief effect op pijn en ontsteking in weke delen hebben.

Meer:
Sardienen, groene bladgroenten, haver, gedroogde fruit zoals vijgen, pompoen, bruine bonen en zonnebloempitten.

Waarom:
Deze voedingsmiddelen zijn rijk aan magnesium helpen zorgen voor goede calcium absorptie. Groene groenten bevatten ook kalium waardoor het lichaam minder zuur.

Meer:
Ananas, papaya, mango, guava.

Waarom:
Deze voedingsmiddelen bevatten spijsverteringsenzymen vermindering van de zuurgraad.

Meer:
Molkosan

Waarom:
Deze oorspronkelijke Vogel superfood een gezond spijsverteringskanaal stimuleert en ondersteunt uw goede bacteriën. Wanneer de goede bacteriën in je darmen bloeien, werken uw spijsvertering, immuunsysteem en vele andere delen van uw lichaam beter.

Houding en reuma symptomen
Voor degenen met meer langdurige problemen met reuma, kan vooral degenen die lijden aan spierpijn en pijn in de lage rug, wat aandacht te besteden aan uw houding helpen uw symptomen.

Deze tips komen uit 'Leven zonder artritis' door Jan de Vries.

Juiste lichaamshouding is belangrijk, zelfs wanneer u zitten en kan een goede natuurlijke remedie voor uw reuma symptomen. Ervoor te zorgen dat goede houding is ten alle tijden, probeer dan het volgende advies:

  • Tijdens het rijden, de stoel naar voren trekken en buig je knieën. Ervoor zorgen dat de knieën hoger dan de heupen. Rechtop zitten en leg je handen hoog op het stuurwiel
  • Zorg ervoor dat uw bed heeft een goede stevige matras
  • Walking is een uitstekende oefening, maar zorg ervoor dat uw lichaam is evenwichtig tijdens het lopen
  • Wanneer zit onbeweeglijk, plaats één voet hoger is dan de andere. Bij het buigen om iets op te halen, altijd buigen op de knieën (eerder dan vouwen in de taille)
  • Bij het tillen, zorg ervoor dat je rug recht blijft en til altijd door het buigen van de knieën, houden ze samen. Nooit tillen meer dan kunt u comfortabel beheren
  • Proberen te voeren hetzelfde gewicht in elke hand wanneer winkelen of reizen
  • Massage, reflexologie of aromatherapie kan verlichting brengen mogelijk sauna's, stoombaden en jacuzzi 's

Ergste voedsel voor uw spierpijn
Sommige voedingsmiddelen kunnen verhogen ontsteking en ongemak, terwijl anderen kunnen eigenlijk verminderen en pijn te verlichten. Ontdek welke voedingsmiddelen je minder moet eten (sommigen misschien verrassen) en wat je moet eten meer van in plaats daarvan, als spier & gezamenlijke pijn lijden.