De Geheimen Van Gezond Leven

7-daagse Mayo Clinic dieet

De Mayo Clinic is een wereldberoemde medische faciliteit gevestigd in Rochester (Minnesota). Hoewel er een officiële Mayo dieet, is de zevendaagse versie, dieecht een 12-daagse dieet is, een low-calorie, voedsel-beperkte fad dieet dat is veroordeeld door de medische faciliteit. Raadpleeg uw arts voordat u begint een gewicht-verlies dieet.

7-daagse Mayo Clinic dieet


FAD dieet Details

De versie van de rage van de Mayo dieet is soms genoemd het grapefruit dieet omdat je wordt verondersteld om te eten van grapefruit bij elke maaltijd. Elke dag, eet je hetzelfde voedsel voor ontbijt, lunch, diner en een snack. Bij het ontbijt u mogen eieren, grapefruit, spek en zwarte koffie; lunch en diner kunt u grapefruit, salade en al het vlees dat kun je eten hebben en voor een snack kunt u een glas melk nonfat of tomatensap. U eet de hetzelfde voedsel voor 12 dagen, dan twee dagen opstijgen en hervatten van het dieet als u nodig hebt om meer gewicht te verliezen.

Dieet zorgen

Je kan afvallen snel na de fad-versie van de Mayo dieet, maximaal 10 pond in12 dagen, volgens Diet.com, maar u mei niet zitten kundig voor het weg houden. Snel gewichtsverlies is meestal het gevolg van een afname van de water gewicht en spier massa, niet vet verlies. Dit dieet beperkt ook de meeste van de belangrijke Voedingsgroepen, die misschien Beperk uw inname van essentiële voedingsstoffen. En denadruk op eiwit een spanning op uw nieren kan zetten. Ook, sommige mensen vervelen eten van het voedsel dat dezelfde dag na dag kan worden en wellicht een harde tijd vasthouden aan het dieet. Er is ook de mogelijke wisselwerking met pompelmoes en medicatie.

Officiële Mayo Clinic dieet

Terwijl de Mayo Clinic eigendom van de fad dieet ontkent, hoeft het eigen gewicht-verlies dieetplan. Dit dieet bevat een twee weken durende vliegende start die werktop het creëren van gezond eten en levensstijl gewoonten en belooft te helpen je verliest van 6 tot 10 pond tijdens dat de 14-daagse periode, vermeerderd met 1 tot 2pond daarna een week als u in het dieet regelen. Het dieet raadt u aan het eten vooral fruit en groenten tijdens het invullen van de rest met volkorengranen, magere eiwitten, zuivel voedingsmiddelen en gezonde vetten.

Het vinden van de juiste voeding

Een dieet dat uw calorie-inname beperkt kan u helpen afvallen. Als u wilt om het gewicht af te houden, echter, moet u een dieet die u kunt volgen voor de rest van je leven vinden. Een gezonde voeding moet bevatten een verscheidenheid van voedselrijke voedingsmiddelen uit alle voedselgroepen. Eten op deze manier zorgt niet alleen voor dat uw lichaam krijgt alles wat het nodig heeft om gezond te blijven, maar ook helpt bevorderen van gezonde eetgewoonten. Dit maakt het gemakkelijk voor ute houden met het plan.