De Geheimen Van Gezond Leven

25 Originele Manier Om Te Vertellen Dat Je Zwanger Bent


Of het nu een verrassing of de volgende stap in het plan recht op plannen, erachter te komen dat je verwacht een baby is altijd een grote deal... en helft van het plezier is het delen van het nieuws!

Maar hoe? Wat is de beste manier om de wereld te vertellen dat u gonna uitbreiden uw familie? Om te helpen uw creatieve sappen stromen te krijgen, Bekijk deze zwangerschap aankondiging verhalen van andere moeders:

25 originele manier om te vertellen dat je zwanger bent

1. metaforisch gesproken...
"Ik vertelde mijn man dat we zwanger waren door het hebben van hem uit zijn hand te houden. Ik plaatste een gedroogde erwt in het en zei, "wilt horen iets fantastisch? Dit is hoe klein je baby is nu." Zijn gezicht ging van verwarring naar vreugde en tranen. Het was geweldig. We cant wait to vertellen onze gezinnen."— Karen

2. moet ik het uit spellen voor u?
"Toen ik ontdekte dat ik zwanger was van onze eerste, gaf ik mijn man een puzzel samen te stellen die zei: 'Gefeliciteerd met uw nieuwe aankomst!' Als hij het laatste stuk op zijn plaats gehouden, hij liet het en begon te huilen. Met onze tweede, ik kocht oranje bouw teken scrapbook stickers en schreef 'Baby aan boord'. Ik twee van hen op mijn buik geplaatst, dan had onze 3-jarige lift tot mijn shirt voor papa Zie."— Cyndee

3. you got mail
"Ik nam een digitale foto van de zwangerschapstest en het met de elektronische post verstuurd aan mijn vrienden. Het beeld is geweldig, omdat de test een digitale test was en het zegt zwanger. Ik heb een heleboel complimenten gekregen op mijn presentatie van onze spannende nieuws. Dit is absoluut een verschillende, moderne manier de resultaten te delen met vrienden en familie die niet in de buurt."— Katrina S

4. zeg het met suiker
"Toen ik ontdekte dat ik zwanger van mijn tweede kind was, ik wilde mijn man vertellen op een unieke manier. Ik had een grote chocolate chip cookie ontworpen in roze en blauw met de woorden 'Ik ben zwanger!" Hij vond het geweldig!"— Carissa

5. hij moet dat verplichte lectuur
"Mijn man en ik zijn bezig om zwanger. Wanneer ik eindelijk zwanger worden, ben ik bereid het nieuws creatief met hem te delen! Ik kocht het boek mijn jongens kunt zwemmen en I 'm gonna Geef het aan hem te breken het nieuws!"— Jennifer

6. de vierde keer is de charme
"Ik heb ontdekt net dat ik preggo met mijn vierde kind. Ik moest komen met een creatieve manier te vertellen mijn hubby (want ik het al 3 keer gedaan) dus ik maakte hem een kaart die het zegt: Front: het is allemaal uw schuld. Interieur: Congrats, uw zwemmers won de race. Prijs in 9 maanden worden opgeëist. I 'm going te geven aan hem vanavond wanneer hij van het werk thuiskomt."— Kayla W.

7. tijd om te controleren de nummers
"Toen ik de eerste keer zwanger werd ik vertelde mijn man ik had gedaan iets erg duur en we moesten gaan over de begroting. Ik vroeg hem om enkele papier en ik gaf hem in plaats van hem een pen overhandigen de EPT. Hij dacht dat het was een markeerstift aanvankelijk maar was echt enthousiast toen hij figured it out."— Carrie

8. zo noemen we je oma nu?
"Sinds mijn man en ik drie jaar geleden trouwde, mijn moeder was zeker hadden we een baby meteen. Telkens als ik was moe of ziek, ze zou vragen, 'bent u zwanger?' Toen ik ontdekte dat ik zwanger was, wachtte ik tot de volgende keer dat ze gevraagd, gewoon antwoordde, "Ja," en ging verder met ons gesprek. Het kostte haar een paar minuten om te beseffen wat ik zojuist had gezegd, en toen ze me zou het niet geloven! Ik had om haar te tonen de positieve zwangerschapstest om het te bewijzen aan haar"— Sandra W.

9. Leg het moment vast
"Dit is echt werkte voor Kerstmis, maar u zou kunnen aanpassen om er elk moment. Ik heb mijn man om krediet te geven want dit zijn idee was. Elk jaar kopen we allebei onze ouders een boom ornament, dus dit jaar wij hadden een klein pakketje en vertelde onze ouders het was iets te hangen hun boom. In plaats van het sieraad dat ze verwachtten, vonden ze een paar baby laarsjes! Mijn vader was zo opgewonden, riep hij. Het was echt een leuke manier om hen te vertellen. Een andere manier ik hoorde moest samenkomen van een groep (familie) voor een foto en de fotograaf moet in plaats van 'Say cheese' zeggen, ' zeggen 'We zijn zwanger!' en snap van hun reacties, dus u zult altijd herinneren hoe ze keek. "— Candice

10. als niet koekjes, snoep zal doen de truc
"Ik ben nog niet zwanger, maar we proberen. Ik bestelde aangepaste afgedrukt M & Ms die roze zijn en blauwe die zeggen, 'Baby maakt 3!' I 'm gonna geef ze aan mijn manlief toen we erachter komen!"— Lizzie E.

11. een letterlijke broodje in de letterlijke oven
"My cousin's vrouw vertelde iedereen op Halloween. Haar kostuum was een doos versierd te laten uitzien als een oven. De deur was gelijk over op haar buik en ik denk dat ze zelfs had gestreken op een 'broodje' om haar buik en dan de timer op de kachel was eigenlijk haar vervaldatum! Het was zo schattig en iedereen vond het geweldig!"— buggerH

12. deze gelegenheid vraagt om ballonnen
"Toen we eindelijk mijn ouders vertelde, we liepen in hun huis met twee ballonnen — een roze en een blauw en overhandigde een aan elk van hen en wachtte voor de reactie. Het duurde een paar momenten, maar het was een onbetaalbare reactie die ik nooit zal vergeten! Wanneer vertel je je geliefden, genieten van hun reacties — grote verrassingen zoals dat gebeurt zo zelden in het leven! "— Amy D.

13. zoek ik zwanger in dit?
"Toen we ontdekten dat we waren zwanger ik heb twee shirts. Mij zei 'Ik heb een erwt in de pod' met een pijl omlaag. My husband's shirt zei 'Ik heb een broodje in haar oven' met een pijl op me."— Chrissy

14. drager van baby nieuws
"Ik gaf de positieve test aan mijn 18-maand-oude zoon te geven aan papa. Hij gaf het aan hem en zei: 'Bebe' (baby). Het was zo schattig."— Lauri B.

15. welke één-sie?
"We had geweest trying te halen preggo en hij wist dat ik slechts een paar dagen te laat was. Ik was erg angstig om de test te nemen. Hij zei een paar dagen wachten, zodat we niet opstaan onze hoop dus de tweede ging hij de deur uit om te gaan jagen ik nam de test! Ooit zag ik de positieve ik sprong in de auto en ging en kocht twee onesies, één roze die zei 'I love papa' en een blauwe degene die zei 'I love mama.' Toen hij thuis kwam heb ik hem in de slaapkamer, ze haalde en zei: 'welke kleur denk je we zijn gonna nodig?' Hij was zo opgewonden, veel kusjes en knuffels te volgen!! P.S. We nodig roze degene."— Shannon

16. echografie, verzegeld, geleverd
"Toen mijn man en ik ontdekte dat we zouden gaan om een baby te krijgen, we hadden kopieën van onze echografie foto gemaakt en stuurde ze naar al onze out-of-town familieleden zeggen dat zou er een nieuw lid tot de familie van Fischer op 9 maart. Wanneer iedereen hen ontvangen, kregen we zoveel gelukkig telefoongesprekken — iedereen was zo enthousiast. "— Heather

17. een bundel van vreugde
"Met mijn eerste kind ik heb blauwe, witte en roze anjers en ze gewikkeld met een fopspeen. Ik overhandigde elke grootouder/familie lid de bloemen en wachtte voor hen om op te merken. Ze vond het geweldig! Met mijn tweede zwangerschap ik gebruikte oude baby flessen met leuke ontwerpen en ze gevuld met gele rozen, verbonden met lint en kleine snuisterijen van rocking paarden en baby schoenen."— Amber C.

18. u bent nu in aanmerking voor vaderdag kaarten
"Ik heb een Vaderdag-kaart die ik tijdens Vaderdag gekocht — en hield het. De dag dat ik ontdek ik ben zwanger, I 'm going te geven aan hem, ondertekende mama en Baby."— Lyns

19. Cinderella moment
"We momenteel proberen zwanger te raken en ik hoop dat het snel zal gebeuren. Aan het einde van de zomer gaan we met een paar vrienden op een Disney vakantie. Wij zijn van plan naar Assepoester's kasteel voor een lekker diner op een van de nachten die we er zijn. Als ik vind dat ik ben zwanger, voordat we gaan (kruising vingers!), 'm I gonna een speciale gelegenheid taart bestellen en heb het op onze tafel op tijd dessert geserveerd. Ik wil de taart roze, blauw, en wit en lezen "We hebben een Baby!" Ik hoop echt dat ik gebruik van dit idee, omdat ik niet hoe ik mijn hubby zal vertellen weet als het gebeurt na de reis."— Amy

20. gevaren door extreme couponing
' Ik vertelde mijn man ik was zwanger doordat hem een coupon die zei, ' gebruiken voor één (1) Baby — februari 2010 beschikbaar.' Hij was sprakeloos, maar zo opgewonden. Ik ben niet heel ver langs, en we onze ouders nog niet verteld. We wachten voor een bezoek aan de arts eerst. Nu ik heb zojuist te houden mijn mond voor een paar meer weken!"— Jen

21. ligt het aan mij, of is het warm hier?
"Ik had niet al het gevoel goed (ochtendmisselijkheid) en mijn man wist. Dus na het nemen van de zwangerschapstest ik nam het mee naar hem en zei: 'Ik kan niet lezen dit thermometer, annuleerteken u?' Na een paar seconden aandacht, hij draaide zich naar me met een goofy grijns en de blik van verbazing en vroeg: 'Echt?' "— Sarah

22. giften van een toekomstige boekenwurm
"Om te vertellen mijn familie wij verwachtten ons eerste kind, we gekocht kinderboeken zoals Where the Wild Things Are en ondertekend," Lees dit voor mij in oktober (of November als ik ben te laat). Baby Love (achternaam).' Wij gevangen hun reactie op video en zal het voor altijd schat!"— Erin

23. het is Britney, Baby
"Toen we we onze tweede verwachtten ontdekten, maakte ik een T-shirt voor onze bijna 2-jarige dat zei," Oeps, ze deed het weer. I 'm gonna worden van een grote broer 1 juni 2010. " Het kostte een uur mijn ouders in diner te merken wat zijn shirt zei, en de reactie was onbetaalbaar!!!"— Shawna

24. hope u like babyvoeding
"Mijn man en ik heb geprobeerd voor een baby voor iets meer dan een jaar nu. Wanneer ik eindelijk om te vertellen hem dat hij's gonna be een papa, ik ga om hem te laten eten, maar alles is gonna be 'baby.' Lamb chops, baby wortelen, baby aardappelen. Ik ga om hem te vragen als hij een thema smaakt? Hij krijgt de afbeelding!"— Heather

25. Welkom thuis, papa!
"Ik heb ontdekt dat ik zwanger in het midden van de namiddag was. Ik moest wachten hele dag voor mijn man te komen thuis. Toen hij in hem gevraagd hoe ik aan het doen was, en ik zei in een zeer strenge stem, 'u moet gaan naar beneden naar de logeerkamer en zien wat uw hond deed! Hij was moe en gefrustreerd dat ik niet kon gewoon 'verzorgen van het probleem." Maar dat alles ging weg toen hij zag de baby wieg ingesteld met opgezette dieren en de positieve test strip binnenkant."— Robynn W.